Los bericht bekijken
Oud 30 april 2017, 22:10   #85
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Denk je nu echt dat die leerkrachten het provocerend gedrag van hun allochtone lieverdjes aan de kaak gaan stellen in de pers ? Think again.
Neen, ik denk (correctie: ik WEET) dat als leerlingen het stevig uithangen op een schoolreis, de school dat zo stil mogelijk zal willen houden. Reputatie en zo. Wat ze ZEKER NIET gaan doen is een persconferentie over het voorval organiseren.

Je weet wel, een persconferentie, zoals deze school gedaan heeft.

Citaat:
Voor het geval je iets gemist hebt uit dat artikel:

“De confrontatie met fysiek geweld en - in geval van vrouwen – met een gebrek aan respect, is voor heel wat leraars zeer confronterend”, aldus De Clercq in Gazet Van Antwerpen."
Ik herhaal mijn vraag waar je nog steeds geen antwoord op gegeven hebt: waar staat daar dat leerkrachten datgene zouden doen waarvan jij ze hier beschuldigt 'om geen kltsen te krijgen van hun leerlingen', zoals jij beweert?

Citaat:
Mss moet jij je de volgende keer dat zo'n concentratieklas op schoolreis gaat, eens aanbieden als begeleider.
Kwestie van eens te ontwaken uit je multidroompje.
Hoeveel meerdaagse buitenlandse schoolreizen met zo'n divers leerlingenpubliek heb jij al begeleid, diego raga?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden