Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 10:24   #5
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De moeder van Hitler is dan toch kwart-joods als het zo zou zijn? Enfin Blabylonia was hier niet geheel correct.
Je slaagt er zelfs in jouw eigen roddels vals weer te geven.
Het gaat om Hitler's vader.

Trouwens, je citeert (weer eens) Langer, maar deze gebruikte zelf het boek van Koehler als bron.
Zoals gebruikelijk "vergeet" je de conclusie van Langer over deze roddel:

Citaat:
However, it is not absolutely necessary to assume that he had Jewish blood in his veins in order to make a comprehensive picture of his character with its manifoid traits and sentiments. From a purely scientific point of view, therefore, it is sounder not to base our reconstruction on such slim evidence but to seek firmer foundations.
Maw, hij vermeldt het, noemt het "slim evidence", en bouwt er niet op voort.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik ga niet meer discussieren ofdat het een roddel is of niet, hier is de informatie. Iedereen moet maar voor zich uitmaken of het een roddel is of niet. Ik vidn alvast van niet en vindt niet dat je kan zeggen dat het zoiezo onwaar is.
Er is helemaal geen discussie of het een roddel is. Het is een roddel: een bewering zonder de minste fundering. Integendeel zelfs, zoals gemakkelijk na te trekken.

Het is overigens niet aan mij om te bewijzen dat het zowiezo onwaar is. Het is aan wie een bewering post om ze te bewijzen. Dat kan je met jouw roddel niet, en ik wacht op wat Babylonia van zijn/haar bewering kan bewijzen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De omstandigheden gezien zou het wel kunnen.
Neen, het past echter wel in jouw fantasiewereld, en daarom wil jij in deze roddel geloven.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 7 november 2007 om 10:24.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden