Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2013, 16:34   #7361
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat 2e filmpje kende ik nog niet.

John E. Mack heb ik hier al een paar maal geciteerd, reactie: meestal mond-vol-tanden of zielige-da-kan-nie-kronkel-blabla.

nog wat info: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack
Ik koester nog altijd de hoop dat enkele van deze sceptici op een dag gaan beginnen nadenken.
Ik begin te begrijpen hoe een leraar zich moet voelen die voor een klas terechtkomt vol domme en gemene leerlingen, die niet WILLEN leren, hun onwetendheid als een deugd beschouwen, en de leraar als een vijand, die men moet aanvallen, en uitlachen.
Diezelfde onnozele leerlingen groeien dan op, en eens " volwassen " geworden, zijn zij nog steeds even dom en onwetend, en verwerpen alles wat zij in hun bijzonder enge gedachtenwereld niet kunnen aanvaarden.
Behalve, voor sommigen onder hen, die wél in het concept " god " ( of allah of whatever ) geloven, eenvoudig om dat dit in de maatschappij algemeen aanvaard is.
Het bestaan van andere , buitenaardse, intelligente wezens echter, kan er bij deze selectief sceptische rare vogels niet in, wegens " geen bewijs " ...
De meest fanatieke sceptici geloven in niets, god noch Alien, enkel geloven zij in hetgeen zij met hun beperkte zintuigen kunnen waarnemen.
Wat zij zich niet kunnen inbeelden, bestaat niet, zo simpel is het voor hen.
Zélfs als de bewijzen, in vorm van getuigenissen en video's, zich torenhoog opstapelen, blijven zij ontkennen dat er zelfs maar sprake kan zijn van een mogelijkheid dat hetgeen zij zo hard NIET geloven, toch wel eens waar zou kunnen zijn...
Al zou er een Alien aan hun gat knabbelen, dan nog zouden zij zeggen : " DA KAN NI "
meneer is offline   Met citaat antwoorden