Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2021, 15:05   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Baba Vanga zegt dit, Baba Vanga zegt dat...

Is er ooit, door een onafhankelijke derde, op een correcte wijze vastgesteld waar en wanneer zijzelf dergelijke voorspellingen geuit zou hebben ? Uiteraard niet, dergelijke beweringen verschijnen ondertussen Internet, ook al is zij al jaren dood.

Zij voorspelde trouwens dat WO III zou beginnen in 2010 en zou eindigen in 2014, met hier en daar gebruik van kernwapens. Dat heb ik dan toch gemist.

De huidige Baba Vanga voorspellingen zijn 100 pct. nep en worden zonder de minste twijfel uit de mouw geschud om commerciële redenen.
Ene zekere Nostradamus voorspelde in zijn kwatrijnen ook eens dat de derde wereldoorlog in 2020/21 van start zou gaan in Frankrijk.

Geloofwaardig of niet???

Nostradamus voorspelde de Coronacrisis 465 jaar geleden al, wat staat ons nog te wachten?

En dan had je Baba Vanga nog die voor haar dood enkele lugubere voorspellingen gedaan heeft.

Had zij dat bij het rechte eind, daar heb ik totaal géén idee van.

Is het glazen bol denken/'kijken' of is het gewoon logisch denken van beiden?¿

Citaat:
De waarzegster met roots in Macedonië overleed in de jaren 90 maar veroorzaakte post mortem heel wat ophef met haar voorspellingen. Voor ze de eeuwige jachtvelden opzocht, maakte ze voorspellingen voor het leven op aarde tot in het jaar 5070, het moment waarop de aarde zou ophouden te bestaan.
BRON
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 maart 2021 om 15:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden