Los bericht bekijken
Oud 26 november 2019, 06:50   #796
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
hier, het begin van een nieuwe 'uitverkorene'!
Trump is ‘the chosen one, sent by God to do great things,’ says president’s adviser
Secretary of energy Rick Perry compares US president to biblical kings


https://www.independent.co.uk/news/w...-a9216436.html

Ik snap dat niet! zo doorzichtig, en gij ... trapt daarin!
Kijk Greetje, ik trap nergens in, als er personen zijn die ergens intrappen zijn het wel die linkse rakkers die het fakenieuws tegenwoordig door de reguliere linkse media gebracht gulzig opslurpen om hun haat tegen Trump te voeden.
Nu stel ik de vraag, die haat tegen Trump, waat komt die vandaan? Is die niet kunstmatig in leven geroepen door de fakenieuw verspreidende media en door jullie lemmings klakkeloos overgenomen? En nu de grote vraag, wat heeft Trump jullie in godsnaam ooit misdaan?
Ik heb een paar jaar tussen linkse en extreem linkse mensen gewerkt, geloof me jullie zijn gewoon een copy van elkaar, steeds weer diezelfde riedels herhalen, niemand die ooit iets wat de partij voorschreef in vraag stelde.
En u vraagt mij waarom ik het beter zou weten, wel Greetje ik stel me bij alles vragen en weeg af.
En nu ga ik mijn tijd niet langer meer in uwe zever steken, want dat is wat je hier constant doet, nietszeggende zever verkopen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden