Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2017, 21:07   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Commissie 22/3 wil nieuwe concessie Grote Moskee

Commissie 22/3 wil nieuwe concessie Grote Moskee

Citaat:
De concessieovereenkomst van de Grote Moskee moet opgezegd worden omdat het ‘salafo-wahabisme’ er verspreid wordt, dat vindt de commissie 22/3. Ze wil dat in het gebouw een ‘Belgische islam’ wordt beleden die ‘aanspoort tot samen-leven’. De Moslimexecutieve krijgt een sleutelrol, het zwaartepunt van de financiering moet in België liggen.
Ik dacht al, willen ze nu de Russen gaan na-apen met een enorm grote moskee ergens ten velde in te planten.

Citaat:
Ook de financiering moet anders, vindt de commissie zoals verwacht. Er moet een controlemechanisme geïnstalleerd worden dat verhindert dat de financiering vanuit het buitenland - meer bepaald vanuit de Islamitische Wereldliga en vanuit Saudi-Arabië - gebeurt.
Dan moet we inspelen op een ander draadje op het forum waar men gewag maakte over dat we Saudi-Arabië ook de deur moeten wijzen.

Gaat dat een 'bepaalde handel' dwarsliggen?

p.s. Er was al een draadje dat hier op leek denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2017 om 21:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden