Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2012, 16:35   #146
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik lees niets over wat die man met dat postje verdient.
Dat is het spijtige aan overheidsbedrijven... met verdienen heeft het niks te maken maar wel met de juiste partijkaart.
Ik denk dat U met "die man" Gryffroy bedoelt; wel dat is niet anders dan een ander overheidsbedrijf die man krijgt het postje omdat zijn partij dat bedrijf heeft gemaakt. Ook in de raden van bestuurd van PMV, LRM,... etc. kan je mooi de partijkleuren binnen de raden van bestuur terugvinden. Daarom ook dat overheidsbedrijven gedoemd zijn om verspilling in de hand te spelen en dat ze dan ook maar al te vaak gaan proberen monopolieposities te hebben.
Citaat:
Over het rood gemarkeerde: ik zie nergens een echt bewijs, gewoon een algemene uitleg. Jij bezorgt me vast de namen en misschien ook een vergelijking met de postjes die jouw O-VLD overal bezet???
Je ziet geen bewijs?

Weet jij wel wie guberna is? Die studies bewijzen trouwens alleen maar wat iedereen weet... Binnen elke raad van bestuur van overheidsbedrijven tellen niet de onafhankelijkheid, niet de merite, niet de intelligentie van de kandidaten maar wel hun partijkaart. Dus nu de N-VA groter is dan de VLD bezetten ze meer plaatsjes binnen overheidsbedrijven dan die laatste. U lijkt er van te schrikken ook .
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden