Discussie: De vurige stede!!
Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2013, 15:42   #12
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nu gooit die paljas Rednic nog buiten ook.


De ploeg naar POI loodsen en Europees voetbal uit de brand slepen was blijkbaar niet genoeg voor Duchatelet.

Nu wordt het dus een zekere Luzon... Een Israelier die nooit eerder in het buitenland trainde en wiens voornaamste wapenfeit is dat hij de Israelische beloftenploeg trainde.

Waarschijnlijk is die goedkoper dan Rednic.
Zo kan Duchatelet volgend jaar misschien wel 25 miljoen uit Standard peuteren. Want daar draait het bij Duchatelet blijkbaar allemaal om. Geld, geld en nog eens geld.

Laat die gast nog een paar jaar bij Standard aan de touwtjes trekken en ze spelen in tweede. Of, compleet leeggeplunderd, nog lager.

Volgens mij kan Duchatelet de komende dagen maar beter uitkijken als-ie zich in Luik laat zien want volgens mij gaat de Hell Side niet met zijn fratsen kunnen lachen. En terecht.
Laat ons hopen. Maar ik zie het helaas nog niet zo rap gebeuren.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden