Discussie: belastingen
Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2008, 05:18   #61
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
oneerlijk ?????? kosten voor verwarming blijven wel dezelfde hé , of je nu voor 1 of voor meerdere mensen kookt dat blijft ook 't zelfde , een huis huren of kopen blijft ook 't zelfde .............. of wil jij alleenstaanden verplicht opsluiten in een ruimte van 5m op 5m ?????????

met het huidig systeem worden alleenstaanden systematisch verplicht van op een niet al te lange termijn in armoede te eindigen

ik werk momenteel in soort ploegensysteem , maar financieel is mij dit niet haalbaar meer ......... ik denk er trouwens aan ermee te stoppen en enkel in de week te gaan werken , en in het weekend bij te klussen


geef alleenstaanden de mogelijkheid om een 2 job of ploegen arbeid minder te laten belasten !!!!!!! , niet iedereen heeft het geluk van een relatie te hebben , en niet iedereen kan dat aan ! ! !

ik zou weer proberen samen te wonen, en dit keer wat meer water in de wijn, iets harder op uw tanden bijten... en je zult wel zien dat je terug uw schaalvoordeel van het gezinsleven ontdekt. Je maakt dan nog een paar kindjes en je kunt bijna leven op het kindjesgeld. De miserie met de kindjes houdt u dan goed samen, en voor je het weet zijn ze 20jaar en vliegen ze de deur uit.
brother paul is offline