Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2017, 10:38   #134
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Och dat restaurantverhaaltje: 'Ik had hem niet gezien, maar hij mij wel,...'. Hahaha, goed geprobeerd Radje

Dat zit gewoon niet goed tussen die 2. Heb ook verleden maandag op extra-time gehoord dat ze het al eens uitgesproken zouden hebben onder 4 ogen, maar het werd een dovemansgesprek.
Het zit scheef en dan stop je er gewoon best mee. Genoeg goede aanvallende middenvelders.

En Martinez en de franse pers? Hij heeft toen hij naar hier kwam een aanbod van 40 miljoen uit China afgeslagen om naar de armoezaaiers van de KBVB te komen. Die is hier trainer geworden omdat hij wereldkampioen wil worden.

Hij kan bij elke Engelse tweedeklasser meer verdienen dan hier.
euhm, Martinez had het nog nooit tot bondscoach geschopt. ... toch nog een serieus trapje hoger qua prestige voor voetbaltrainers.

het zit niet goed tussen die twee ??? en daarom, geef je zo'n coach carte blanche om zijn beste aanvallende middenvelder niet te selecteren? ... kous af ???

ik zou denken dat Martinez bij de BBond genoeg verdient om te mogen verwachten/eisen dat hij dat persoonlijk geschil overstijgt indien het om het voetbal draait ...

in diezelfde extra-time kon je ook horen dat Nainggolan in Rome een heel tactische coach heeft, die bovendien ook nog eens een caracterièle is ... dan mag van Martinez toch ook wel de zelfde professionaliteit en stielkennis verwacht worden, niet?

of moeten we alweer concluderen dat de coach die de BBond deze keer aan trok ... alweer niet echt je dat is ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 31 augustus 2017 om 10:40.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden