Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2007, 15:28   #1
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard 8 jaar collaboratie met Paars

ik vraag me eigenlijk af hoe geloofwaardig u uzelf nog wel acht na 8 jaar collaboratie en stemmen vergaren voor het meest anti-vlaamse beleid ooit.

Zelfs na 2 jaar paars zou men al moeten ingezien hebebn dat dat beleid gewoonweg desastreus is voor vlaanderen.

Snel-belgwet, vreemdelingenstemrecht-,b-h-v, uitholling huurrecht( ronduit communistsch! etc

Blijkbaar was voor u allemaal geen probleem zo lang men u de wortel avn een ministerpost voorhield. In zowat elk interview kwam u daar op terug.

Eerlijk gezegd vind ik dat men onder een steen in toscanie zou moeten kruipen als men ziet hoeveel schade paars en vooral de paarse wetten hebben aangericht. Onherstelbare schade. Die nieuwe belgen zijn er.
Ze zijn er massaal. En ze stemmen massaal voor de SPA.

En bovendien zou u mijnsinziens nog steeds op de paarse boot zitten mocht u niet zelf de bons gekregen hebben.

Intriest dat rechtse politici zich omwille van carriereplanning 10 jaar lang voor de kar van een bende beropesverraders laten spannen.

En het is niet omdat u hier en daar wat kleine visjes en collega opportunisten weet te vangen dat u electoraal hoge toppen zult scheren.Als ik zo in mijn omgeving rondhoor dan is je geloofwaardigheid terecht 0.0 .


Ik hoop maar dat je na je carriere als politicus( wat je mijns inziens niet bent, je zit niet op je plaats in de politiek... net als verstrepen overigens) niet zult vasttellen dat je enkel neo-liberale en paarse belangen gedient
hebt. Zowel binnen als buiten de VLD.
ilfalco is offline