Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2020, 15:40   #1682
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jongens toch.. ik leg net het onderscheid tussen misbruik ( waar het door u aangehaalde artikel over gaat) en problematische opvoedingssituatie, en u negeert dit totaal om door te drammen op eigen zienswijze.
Ik neem aan dat u 'misbruik' een uitgesproken voorbeeld vindt van een 'problematische opvoedingssituatie', die dus tegen een factor van 8 minder vaak voorkomt bij adoptiegezinnen. Daarnaast is er het puur logische argument van de 'motivatie' an sich die alleen al daardoor gemiddeld meer aanwezig is doordat men zich kandidaat moet stellen en een heel parcours doorlopen. Dat heeft dus niets met homofielen an sich te maken, maar homofielen adopteren nu eenmaal vaak (binnen de huidige wet helaas, die geen discriminatie toelaat ten voordele van normale gezinnen).

Citaat:

Bij statistiek waar groep B vaker dan groep A beantwoordt aan meerdere factoren ( motivatie en goed economisch profiel) gaat het niet om " waarschijnlijkheid" maar om feitelijke gegevens.
Het is voor u blijkbaar ontzettend lastig om positieve berichtgeving over homoseksuelen te laten voor wat het is, een vaststelling.
Je hebt kortom nog altijd niet het verschil tussen een toevallige correlatie van factoren en een direct verband begrepen, daar kan ik ook niets aan doen. En ja, het was de krant - die dit ook nergens duidelijk maakt zodat irrationele lezers zoals u een niet-steekhoudende conclusie trekken - wellicht om 'positieve berichtgeving' te doen, kortom propaganda.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 oktober 2020 om 15:51.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden