Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2020, 08:59   #112
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik wil gerust eens met Jou de baan op. Ik zie echt geen verband meer tussen automerken en (overdreven) snelheid.
Een bestelwagen haalt nu ook vlotjes 180 en eender welke auto haalt al vlug de 200. Er rijden trouwens evenveel bestelwagens op het linkse rijvak dan personenwagens. En het is goed dat vrachtwagens nu begrensd zijn of die gingen ook vlotjes 150 met al hun pk's.
Geen enkele auto is nog echt traag.....of daar moet je toch al gaan naar zoeken zoals daar kan zijn de goedkoopste Dacia of het kleinste stadsautootje.
Mijn hobby sportwagen gaat vlot over de 200 maar wat doe je daar nog mee ?
Ik heb ook een 1.2 Skoda en dat bakske haalt 200 op de teller.....Op het linkse rijvak zal niemand in België me nog uit zijn wiel rijden en een Volvo al zeker niet meer
Ik doe (nu minder natuurlijk in Covid-19 tijden) het traject kust-antwerpen regelmatig en ik weet wat er leeft op de baan.

Gent 'brug der zuchten' daar mag je op huidig ogenblik 50km/u op sommige plaatsen en toch komen er nog voorbij'gevlogen'.

Dan denk je yeah right.

Reden te meer dat zoals ik al eerder vschreef bestelwagens moeten afgesteld worden op 130km/u.

Vrachtwagens begrensd?

Kwam er in de Kennedytunnel anders ééntje (nummerplaat/landcode ander land) serieus door op de uiterst linkse rijbaan. (daar mag je 70km/u als het mogelijk is toch)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2020 om 09:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden