Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2014, 03:37   #56
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken Bekijk bericht
Dat de Amerikaanse overheid op de hoogte was is duidelijk en uitgekomen. In hoeverre is de vraag maar de beursspeculatie voorafgaande 9/11 doet vermoeden vrij ver.
Ook die put-options kunnen heel anders worden verklaard /uitgelegd.


Citaat:
Dus theorieën als "Als we dit laten doorgaan komt dat ons goed uit" of "We kunnen dit toch niet tegenhouden dus laat ons er wat geld aan verdienen" lijken me zeker mogelijk en zelfs te staven.

Er is nu nieuwe info beschikbaar inclusief gedetailleerde informatie van veiligheidsdiensten over de voorkennis , de rol van de CIA, de geschiedenis met Bin Laden , en nog veel meer.


Citaat:

Net zoals anderen heb ik niet meteen zin om 5uur te gaan zitten voor een film met herkauwde info. Bon, ik zal er me wel eens aan wagen en hopen dat het gaat over de beursspeculatie en wat men vooraf nu precies kon weten.
Wat men precies al wist en hoe men daar mee omging is behoorlijk duidelijk
geworden in de afgelopen jaren. Zo heeft het hoofd van de CIA's Bin Laden unit, welke ook in de jaren voor 9/11 achter Bin Laden heeft aangezeten,
besloten om openlijk zijn verhaal te gaan doen.
Wat hij allemaal vertelt is voor de machthebbers in Washington een stuk ernstiger als de complottheorieën.
En de US main stream media heeft hem dan ook grotendeels 'verbannen'.
Ik heb het over "Micheal Schreuer".
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden