Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2013, 16:07   #34
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Werken aan de influx van vreemdelingen enerzijds en het ondersteunen van een goede, wereldwijde gezondheidszorg anderzijds.

Je kunt mensen echter niet verwijten dat ze betere levensomstandigheden opzoeken en dan ook (mee) profiteren van de welzijnsorganismen die we hier tot stand hebben gebracht. De enige verantwoordelijke voor misbruik en absurde situaties zoals deze is onze overheid (de overheden).

Ik vraag me overigens af hoe groot deze groep van illegale seropositieven eigenlijk is. De media heeft er aardig wat van weg om eender welke beslissing van het Antwerps stadsbestuur aan te bieden als een antwoord op een drastisch probleem. Ik zie hier daarentegen enkel een oproep van een schepen naar een minister over een probleem van verwaarloosbare omvang (maar niettemin een probleem).
Indien ze hier allemaal 800 euro per maand aan medische verzorging krijgen - levenslang uiteraard - dan zullen dat er binnenkort een 25 miljoen zijn waarschijnlijk.
U gaat toch niet discrimineren?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden