Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2016, 07:54   #99
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Het totale aantal meldingen is te groot om elk individueel geval extensief te becommentariëren en te documenteren.
De meesten weten best waar en tegen wie ze over de schreef gingen.
Ze beginnen dan ook niet verongelijkt te discussiëren met de moderatie.
Ook de vraag naar wie de melding deed, beantwoord ik niet: ze is irrelevant voor het verder verloop van de discussie, en voedt enkel rancune wat de sfeer op het forum ook niet ten goede komt.
Vroeger knipte ik enkel op vraag van de 'beledigde', maar als het echt gortig is, dan knip ik al een tijdje eveneens op andermans verzoek, of op eigen initiatief, dat laatste weliswaar zonder banpunten.
Wanneer een klager de belediging of persoonlijke aanval quoot en becommentariëert, dan knip ik uiteraard niet, om evidente redenen.
De conclusie die ik jullie aanbeveel om te trekken: vermaningen, strafpunten, en knipwerk, zijn in 99% van de gevallen meer dan terecht, en rechtvaardigen nooit discussie vol verontwaardiging, geveinsde onwetendheid en stoere eisen om info over de aangever.
Slik de pil, en ga verder met discussie over politiek, zonder de debaters in het gesprek te betrekken.

Pontifex.
Beste Pontifex.

Bedankt voor uw antwoord maar de essentie van de zaak blijft hiemee onbeantwoord.
Dit was wat ik me eigenlijk afvraag :
Seconden na dat ik iets had gemeld kreeg ik van de gemelde een pb met de text dat "iemand melden voor pussies was". Dit laat vermoeden dat het ettertje in kwestie toegang heeft tot het "rode driehoek" meldpunt. Drie mogelijkheden...men krijgt een melding dat men gemeld is, hij is zelf mod of hij heeft de site gehackt.
Daar had ik graag antwoord op.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden