Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2018, 06:15   #54
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...on-947465.html

JMDDs zondag-column slaat weer spijkers met koppen.

De hypocrisie van vele #metoo vrouwen. Gelukkig gaat die hele heisa aan de meeste vrouwen voorbij. Het is slechts een zeer kleine activistische minderheid die de boel doen oplaaien. Net zoals er nog nooit zo weinig geweld is geweest in de wereld (Pinker) is er nog nooit zo weinig misbruik van en geweld tegen vrouwen geweest. De relaties tussen de seksen zullen nooit van een leien dakje lopen en er moet opgetreden worden tegen excessen maar dat steekvlam-gedoe en het hypocriet gedrag waarbij men een oogje dicht doet voor de minderheden hangen me ook mijn kloten uit. Goed gezegd JM. Spijtig dat ik u voor de rest voor geen zak vertrouw. Ooit hebt ge uw zakken gevuld bij de macht.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden