Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2022, 09:44   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Goh "een groot taboe" en zogezegd te arm om een paar euroke's per maand te besteden......
Mooooooooooooh zeg de doetskes!

[back to serious] -> Gewoon aanstellerij ja. Wordt gewoon als excuus gebruikt om lekker thuis te blijven (zo'n puberende bakvis zal de les eens spellen sé, slachtoffertje spelen *ween ween ik heb geen geld* of *weeeen weeeen #taboe!*)

Pfffffffffffffft! Waar dient dat kindergeld voor vraag ik me dan af???!
Voor baby's koopt men er luiers etc. mee. Awel voor pubers MAANDVERBAND!!

Koop op de middag een broodje - frisdrank minder hé (daar hebben ze wél centen voor), neem bokes van thuis mee en het nodige om het bloed uit de vagina maandelijks op te vangen. Desnoods met behulp van wat vodden.... Maak er desnoods een filmpje van voor op TikTok. Want een smartfoon hebben de arme schapen dan weer bijna allemaal wél. Of liever gezegd: "geiten".
.... "Taboe??".... Wat "taboe"????? Bedoelt men er moslima's mee of wat?! (lol) Ze hebben toch bijna allemaal een sjaal op hun kop..... awel een sjaleke voor "beneden" zal ook wel gaan zeker (pffffft lmao)

#Gewoon aandachttrekkerij ja.
#Aanstellerij that is.
Knap geformuleerd.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden