Los bericht bekijken
Oud 2 april 2013, 14:53   #11
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom sleur jij de nva hierbij? Deze verplichte vlaamse zorgkas bestaat verdorie al een jaar of tien!
Men kan daar gebruik van maken indien men persoonlijke mantelzorg verleent aan personen met een belemmering (vb. ouderlingen die nog niet in een bejaardentehuis terechtkunnen) maar via persoonlijke hulp nog wat zelfstandig kunnen wonen. Ook ouders, familie van andersvalide personen kunnen voor hun hulp een tegemoetkoming krijgen.

Uw opmerking is dus zuivere BS. Voor zover ik me herinner was dit een voorstel van de CVP.
Wat het VB hierbij komt doen is me nog meer een raadsel: elk voorstel van hun kant wordt toch afgschoten?

Of wacht, het is het woord VLAAMS dat bij mijnheer als een rode lap op een stier werkt! Misschien naar Wallonie verhuizen? dan heb je dat probleem niet. (en moet je ook niet voor de Vlaamse Zorgkas bijdragen, en niet voor de flitspalen, en worden je boetes in eigen Gewest gehouden, en moet je geen transferten betalen).
Zoals alle moslims extremisten zijn zo zijn alle Vlamingen neoliberale separatisten. Of ze nu in cd&v, sp&a, n-va of vb zitten. Dat hoort hier zo op het forum.
En de VU ministers sauwens en anciaux hebben wel degelijk mee geschreven aan de vlaamse zorgverzekering onder leiding van Bourgeois met als woordvoerder Weyts. Bron

Citaat:
De Vlaamse zorgverzekering en de ondubbelzinnige keuze voor prestaties en bijdragen voor alle Vlamingen vormt een effectieve aanzet tot een volwaardige Vlaamse sociale zekerheid. Er valt nog heel wat bij te schaven aan de uitvoeringsmodaliteiten van de zorgverzekering. De Volksunie is met recht en rede trots dat vandaag, onder haar impuls, een belangrijke stap werd gezet naar een volwaardige Vlaamse volksverzekering.
aldus Ben Weyts namens Bourgeois.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 april 2013 om 14:56.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden