Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2014, 12:46   #642
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Jij gelooft wat jij wil, peter, maar als zelfs een superbelgicist jou terecht wijst in wat jij beweert rammelt je argumentatie.

Als ik veranderingen had aangebracht in hetgeen je schreef had ik je quote gemanipuleerd. Maar dat is niet het geval. Ik heb het recht om wat ik de kern acht uit een quote te halen. Iedereen doet dat. Altijd en overal. Ook hier. Je zult daarmee moeten leven.

Eender wie zwart op wit zou schrijven wat jij schreef - en dat is dat er 20 jaar niets gedaan werd aan het "migratie probleem" uit schrik om met de racisten van het VB geassocieerd te worden- zou op een dag met die uitspraak geconfronteerd worden. Dat praat je niet goed met wat er na 20 verloren jaren, en dus veel telaat want uit arren moede, wordt gedaan.

Dewinter overdreef. Maar de "democraten" zijn minstens zo erg de mist in gegaan. ZIJ hadden immers de macht om te doen wat ze het VB hebben belet. Jij mag dat nog duizend keer proberen te verantwoorden op de manier die we gewend zijn, laksheid en lafheid is niet te verantwoorden.

Jij mag het nog 50 keer uitspitten, ik ben het eens met Superstaaf die je dit antwoordde. En ik post nu de volledige quote. Al was het maar omdat het jouw overtuiging terzake over de hele lijn tegenspreekt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962
het blok is helemaal niet in een cordon gezet om zo belgië te willen redden, dat klopt gewoonweg niet met de feiten. Tenzij je wil geloven dat de Volksunie indertijd ook belgicistische aspiraties had ? Die gingen ook akkoord met het cordon en pasten het met even veel overtuiging toe, net als hun nazaten van nu de N-VA.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf
Komaan zeg,... gaan we het naïef spelen?

Ik ben in de grond een véél grotere racist dan 90% van de VB'ers.
Maar ik heb zelf onophoudelijk op het VB en hun racisme gekabast omdat vooral hun communautair en economische programma me niet beviel.

En reken maar dat ik niet alleen zo redeneerde: in de priveesfeer off the record vind je bij ELKE partij een pak mensen die het 'racistische' discours van het VB nog vlotter in de mond nemen dan een Filip De Winter op warp-speed, maar in publiek uiteraard de afgeborstelde politiek correcte met opgehaalde neus spelen als er al eens iemand een raciale slip-of-the-tongue beging.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=158

Een congres van de N-VA heeft uitgewezen dat de meerderheid tégen het instandhouden van het cs was. De Wever heeft daar, om dezelfde reden waarmee jij 20 verloren jaren probeerde te verantwoorden, geen rekening mee gehouden.

Je bewering dat de N-VA niet wordt uitgesloten is trouwens een glasharde leugen. De Franstaligen hebben daar alles behalve een geheim van gemaakt. Als de PS en de CDH de MR niet hadden tegen haar kar gereden WAS de uitsluiting van de N-VA een feit geweest.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline