Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 12:09   #53
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik ken Thailand niet, alhoewel ik meermaals per jaar op nog geen 100 km afstand van hun grens verblijf. De reputatie van de bleekgezichten uit Europa in dat land is niet mijn ding. Ik vermijd het liever.
Ik ken de streetfood scène van Penang echter wel goed. We eten dat ginder ook meermaals dagelijks en zonder 'tourista' bijverschijnselen tot heden.
Toegegeven dat de hygiëne niet op steriel keuken niveau van de Belgische huisvrouw/man is. ...quoique?
Die aangehaalde reden om de straat terug aan de bewoners te geven: da's bullshit in 't kwadraat. De echte reden ontgaat me echter.
Ik kan me echter niet voorstellen dat dat deel van essentiële lokale economie zou verdwijnen. Men zou het kunnen vergelijken met in Belgenland al de Caféetjes overal wettelijk te verbieden, maar met een 10 X ergere impact voor de hele lokale bevolking.

...(Alhoewel, bij jullie zouden ze dat nog durven ook, bij nader inzien.)
Die mensen in foodcourts krijgen zeker. Waar ze dan een deel van de winst kunnen afstaan aan mensen die geld hebben om in foodcourts te investeren.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden