Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 17:07   #186
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Allemaal?

Je gebruikt dezelfde referte uit de krochten van je vriend Google die al vroeger werd weggezet zonder enig verder commentaar en zonder enig persoonlijk verweer (naar 'goede' gewoonte).

Wanneer je werkelijk 'niets' te zeggen hebt neem ik de vrijheid om niet op je nietszeggendheid in te gaan.
Uiteraard heb je de vrijheid om niet op het bold gedeelte in te gaan:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hahaha, m’n kleine teen voelde al van ver aankomen dat je hierop ging inzetten, net daarom dat ik dit erbij schreef:

“En los van het feit dat die website de creationistische kaart trekt – not my cup of tea -, de samenhang van die beginvoorwaarden/parameters blijft verbijsterend complex.”

Het feit dat je die verbijsterende complexe samenhang van die beginvoorwaarden totaal negeert/omzeilt (niet wetenschappelijk genoeg, mss?), evenals de onontbeerlijke aanwezigheid van bewustzijn/waarnemer die de oorzakelijkheid van de universele manifestatie motiveert, zegt me genoeg, zoniet alles, over de inflatoire opgeblazenheid van je ego.

Speak for yourself.
Weerleg of minimaliseer die beginvoorwaarden eerst maar eens, vooraleer je je neerbuigendheid nog eens doet gelden.
Het zou je geloofwaardigheid ter zake alvast geen kwaad doen.
Citaat:
Gelieve dergelijke nietszeggendheid dan ook niet meer aan mijn adres te posten.
Gelieve je dan ook niet meer te verschuilen achter je doorzichtige neerbuigendheid, om te verhullen dat je zelf geen antwoord hebt op die complexe beginvoorwaarden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden