Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 21:28   #16867
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Wanneer ga je eindelijk eens in op de inhoud ipv van een enkel stukje ?

Het klopt daarbij ( weer eens ) niet wat je vertelt.
Ik heb nooit gesteld dat ze allen liegen...ik heb zelfs steeds de nadruk op gelegd dat ik dat onmogelijk ( voor allen ) kan aantonen... temer omdat het gros gewoon niet te checken valt, ook al zou men dat willen.

Ik heb enkel gesteld dat er tot nu toe nog niks is dat geverifieerd is waaruit blijkt dat een buitenaardse hypothese moet worden aangewend.
en ik heb ook gesteld dat de kwantiteit van de vermeende observaties en getuigenissen geen barst uitmaakt.

Nu jij weer...
Wat maakt een filmpje (of een getuigenis) A voor jou meer geloofwaardig dan een ander B ?
Of zijn ze allen waar of geloofwaardig ?
Tot nu toe ontbreekt elke argumentatie van jou.
... en als ge dan toch bezig zijt kunt ge alvast Corso even bespreken want die vindt ge wel heel geloofwaardig om één of ander bizarre reden.
...en zodra ge dit gedaan hebt kunt ge misschien aan de hand van die criteria eens terug grijpen naar het cometa-'rapport' dat ge ook heel geloofwaardig vond en me precies uitleggen hoe die zelfverklaarde ufo/alien-experts tot die bizarre conclusie kwamen


...en ? Gaat je het deze maal lukken om te antwoorden op deze toch vrij simpele vraagjes
U beweert zelfs dat 99% van de filmpjes fake zijn. Hoe weet u dat?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden