Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2020, 17:42   #43
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik zie het niet zo positief in. De debiliteit is hier enorm. Mijn vrouw werkt op een advocatenkantoor en als die representatief zijn voor wat er in de rest vh land gebeurt dan zijn we hier het haasje.

De bedrijfsleider weigert zich te laten testen ondanks het feit dat hij een paar weken geleden naar een hoorzitting ging in Oklahoma City en ze kort nadien dat gerechtsgebouw moesten sluiten nadat bleek dat een advocaat en zijn echtgenote heel dat boeltje hadden besmet door corona dat ze hadden opgelopen tijdens een ski-vakantie in Colorado.

Niet alleen weigert hij zich te laten testen, hij verwacht dat iedereen nog braafjes komt opdagen. Advocaten mogen eventueel wel thuis werken. Alleen ... ze doen het niet. Op de koop toe verteld een collega doodleuk dat ze nog vrienden op bezoek heeft gehad bij haar thuis. Als ze gevraagd wordt of ze dat niet riskant vindt zegt ze dat het OK is want die mensen zagen er nog heel gezond uit.

Ik zie het heel somber in. Tegen debiliteit bestaat geen afdoend middel. Tenzij dan ... corona.
Hier gaat het toch anders. Naar de supermarkt geweest. Twee personeelsleden zaten wat kort bij mekaar rekken aan te vullen. Direct een serieuze uitbrander.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden