Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 20:22   #29
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat geloof ik dan weer meteen. Iemand die zich omringt met in lederen uniformen gehulde, arische binken is volgens mij een reusachtige nicht van heb ik jou daar.
Dat bewijst dan weer eens temeer, hoe snel simpele van geest geneigd zijn te geloven wat hen goed zou uitkomen. Daarom vindt men hen ook gemakkelijk terug in linkse rangen en in de holibi beweging. Deze laatste vinden zichzelf geestelijk volkomen normaal maar wat blijkt, bij het minste verwijzing naar het woord homo slaat hun fantasie op hol, leren broekjes, stoere binken en leven met de wens dat heel de wereld zou bestaan uit homo's. Misschien daarom hun reklame klucht de 'gayparade' met de hoop personen te kunnen overhalen hun nichten rangen te versterken. Zouden deze nu echt niet doorhebben dat ze voor de 'normale' mensen een stelletje freaks �* volanté zijn en dat men in de goede oude tijd met personen die leden aan een geestelijke afwijking medelijden had en niet toestond dat ze zichzelf voor lul plaatsten. Raf, bij het woord 'lul' niet direct beginnen kwijlen hé, het woord is niet letterlijk bedoeld dus fantasie af remmen!
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 7 november 2007 om 20:23.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden