Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2018, 07:03   #15
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

ondertussen heeft Julius Malema ook al gereageerd:
https://www.youtube.com/watch?v=OdGT...ature=youtu.be
Bekijk het filmpje goed, en zie met wat een gevaarlijke clown de blanken in Zuid afrika te maken hebben.

@Frankenstein: Als de blanke boeren geen backup hebben (zoals russische steun aan het assad regime) dan ben je een vogel voor de kat. Je mag dan nog zo emotioneel redeneren, maar wie jong is en kinderen heeft, die denkt aan zijn toekomst, die denkt rationeel en pragmatisch! En een toekomst is er niet in een land waar je als etnische minderheid tussen een vijandige bevolking moet leven. U zult dat zelf wel merken in Suriname, indien u blank bent geef ik u daar geen 10 jaar meer. (denk als een neger!)


Ik geef de blanke boeren enkel een kans indien de amerikanen troepen gaan sturen. Dit zal dan gebeuren na druk van de machtige gelovige gemeenschap in de VS. Er moet dan wel eerst nog uitgerekend worden wat er aan te verdienen valt: goud en diamantmijnen, gronden, strategische ligging van ZA. Maar dat zit wel goed (vooral de ligging!)

Maar goed, na de Syrië oorlog zullen de wapenhandelaars nieuwe afzetgronden zoeken. ZA lijkt mij een prima optie: ver van ons bed en mooie landschappen om in te vechten.
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden