Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2019, 18:55   #5169
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het bevestigd net wat ik hier kom te vertellen.

En die zijn in staat te begrijpen wat er staat.



Ze excluden in hun investment letter de ZEV credits, maar de grootste brok, de non-ZEV credits ($216m voor Q1'19) tellen ze WEL mee in gross profit en dus ook gross profit margin.
Bedankt om mijn punt mee te helpen bewijzen. Alleen besef je het niet hé?
natuurlijk niet, want er was niets te bewijzen. ZEV is altijd pure winst en dik verdiende winst, maar je beseft niet dat ik dat al bedoelde niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Bovendien krijgt iedere EV-constructeur ZEV credits voor hun bijdrage aan de luchtkwaliteit. Ik zou daar fier op zijn.

Die ZEV zijn eigenlijk nog te laag, bij die hoge investeringen en onderzoek wat extra gedaan moet worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Maar wel de margins exluded ZEV-credits, 2 keer zelfs.
Waarom zou iets evidents verzwijgen zijn?

Moest ik Tesla zijn ik zou het wel in de hoofding zetten want hoe meer ZEV credits hoe meer dat ze voor het milieu en luchtkwaliteit doen.
Tesla moet veel meer noise maken over die ZEV-credits gewoon in het VET in de titel zetten van al hun investments letters en hun Q-letters of whatever.

Laat die arme traders het maar uitzoeken waarom het nu in een kwartaal relatief weinig is en in het ander kwartaal 3 maal zoveel. Moest het niet mogen had nanny-SEC wel ingegrepen.

Laatst gewijzigd door Micele : 11 juni 2019 om 19:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden