Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2016, 17:43   #101
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Ik heb kobelcogedupeerden al genoeg pap in de mond gegeven.

In onze zaak moet schuld van NV Recordbank zelfs niet aangetoond worden enkel de "zware fout of "bedrog "van toenmalige filiaalhouder is al voldoende.
Het verschil met andere gedupeerden is dat wij met "valsheid in geschrifte en fraude" te maken hebben door de grijze zone na 3 maart 2008.
Met andere woorden diefstal van spaargelden door een toenmalige Recordbank filiaalhouder in een mandaat van die bank.
("betrokken filiaalhouder RD heeft die gelden in eigen naam verzilverd")
NV Recordbank heeft die info nooit aan ons willen geven tot er iemand op vakantie ging en een vervangster onbevlekt dit toch doorstuurde, daarvoor was er niets te vinden!!!
Nadien verklaard die bewuste filiaalhouder "nooit in eigen naam of in naam van zijn filiaal enige belegging met betrokkenen te hebben gedaan"
Alles zwart op wit, en nog wil NV Recordbank geen schikking treffen.
Nu zal dit Burgelijk uitgeklaard worden na gerechtelijk verlof.

Daarom hoop ik dat in de zaak Kobelco ook personen recht staan en NV recordbank aanklagen voor hun zaak.
Dan zal de raadsman van NV Record Bank zich beklagen dat die geen schikking heeft getroffen met ons, om die reden help ik andere gedupeerden.
Er zijn al contacten gelegd voor overleg.
https://financelabblog.wordpress.com...stitutionelen/
In België hebben een paar spaarbanken jarenlang oogluikend getolereerd dat hun mandatarissen de producten van Kobelco verkochten.

Laatst gewijzigd door Deo : 1 juni 2016 om 17:57.
Deo is offline   Met citaat antwoorden