Los bericht bekijken
Oud 22 september 2012, 18:39   #58
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
parsprototem en e-migrant

Ik dacht niet dat het zo lang zou duren voor ik kon reageren en zelfs nu heb niet echt veel tijd.
Ik wil echter toch een paar zaken zeggen.
Allereerst aan allebei een dikke merci voor jullie betrokkenheid.
Ik lees zowaar een invitatie van parsprototem om de koppen bij elkaar te steken en een zoektocht naar allianties tot over de grenzen bij e-migrant.
Een bewijs dat jullie de zaak in beweging willen krijgen.
Een tijdje terug deed kelt ook al een voorstel tot samenkomst.

Zoals gezegd was het niet mijn bedoeling om zo lang te wachten met een antwoord.
Het voordeel van dit wachten is echter dat nog eens duidelijk wordt dat de medestanders (hier op het forum) niet echt dik gezaaid lopen of dat de interesse voor het gegeven niet laaiend is (threads verdwijnen vrij snel van de actualiteit)
Geen probleem wat mij betreft. De zaken zijn wat ze zijn, ik kan daar goed mee leven, al zou ik het liever anders zien.
Net als ik tegen Kelt gezegd heb herhaal ik dat ik persoonlijk denk dat samenkomen voorlopig te vroeg is (mede gelet op de lauwe betrokkenheid van de grote massa), voor mij alleszins (ook gelet op de weinige tijd die ik er wil/kan in investeren).

Volgens mij moet er eerst een storm opsteken.
Het zou al mooi zijn mocht de storm hier eerst opsteken (waar elders vind je nog zo'n concentratie aan politiek geïnteresseerden). Dus als het hier al niet lukt hoe moet het dan elders (in voetbalstadia, winkelcentra, festivals, .... I dont think so)
Dus zolang de reacties hier niet meer dan een flauw briesje voorstellen blijven mijn bescheiden bijdragen vanuit mijn luie stoel gebeuren.
Mss als de storm hier ooit echt eens opsteekt, dat ik dan zelf ook nog een tandje extra bijsteek maar tot zolang zal het bij af en toe een reminder plaatsen blijven.
Als jullie toch aan de stormloop willen beginnen hebben jullie natuurlijk al mijn sympathie en misschien bedenk ik me nog wel gaandeweg maar voorlopig zoals reeds gezegd dus niet.
Ondanks dit, toch nogmaals bedankt voor jullie inzet en betrokkenheid waar ik echt wel heel blij mee ben.
Tot een volgende keer, al zal het ook weer niet voor direct zijn gezien de weinige tijd die ik er momenteel kan voor vrijmaken.
Succes gewenst nog.
Zo is het dan maar. Een storm zal er nooit opsteken, denk ik, eerlijk gezegd.
Een schrijver zou er een manuscript aan kunnen wijden, te lezen tussen de regels door. De gevolgen van overbevolking zijn immens en vragen steeds opnieuw om aandacht en zeer weinig mensen kunnen daarover heen kijken.

Jou ook succes gewenst.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden