Los bericht bekijken
Oud 4 april 2016, 07:06   #2434
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
man toch
Kom je nu weer op de proppen met uwen zever dat er niks kan bijkomen ná geboorte of zo ?
Ik zit waarschijnlijk _ gezien mijn leeftijd _ al tjokvol met gemuteerde cellen.
Dat maakt allemaal niet uit.
Het gaat over de mutaties die doorgegeven worden op de volgende generatie
Dus volgens jou wordt een organisme geboren, dan muteert dat en is dat een nieuwe soort?
Zeg eens in uw eigen woorden hoe dat tewerk gaat want ik begrijp het nog altijd niet. En for crying out loud Praha, geef eens bronnen.

Citaat:
ah toch wel hé
Daar de bestaande ook uitgaat van mutaties en dat verwerpt gij
En daar gij zegt dat 'jouw' theorie de zaak eveneens verklaard terwijl ze dat duidelijk niet doet
Als ik rook veroorzaak ik celschade, juist? Daar kan kanker uit komen. Juist?
Ik verwerp zulke mutaties niet. Wat ik verklaar was genetic drift. En alleen zo kan ik verandering in soorten verklaren. IK dan. UW uitleg heb ik nog nooit mogen ontvangen. "mutaties" zeg je dan, ja ok, bron?

Citaat:
...dat deed ik al
Dat lieg je.

Citaat:
Neen dat deed ik niet en dat zei ik niet
Ik heb enkel verwezen naar die simulaties
Ja zonder bron. "Er zijn simulaties die dat aantonen". Welke?
Citaat:
Ik heb je ooit gezegd dat ik je de nodige bronnen ( al had ik je er al enkele heel eenvoudige verklarende gegeven ) ging opsporen ZODRA het zinvol was.
En of het zinvol is of niet ligt volledig aan jou

Één der voorwaarden was dat we een kleine checklist gingen afwerken met zaken waar je op je communitiezieltje ging beloven nooit meer terug op te komen.
Het tweede punt was dat jij de begrippen eindelijk eens ging doorworstelen zo dat er te communiceren viel.

Tot nu toe kan ik enkel vaststellen dat ge even hardleers bent als altijd.

Het derde punt was dat je dan bereid moest zijn soms wat verdere bijscholing te nemen.
Want anders gaat het bv nogal onzinnig worden jouw computersimulaties voor te schotelen waaruit zou moeten blijken dat een systeem van een toevallige 'fout' + doorgeven + selectie onvermijdelijk leidt tot evolutie als je blijkbaar _ en dat is keer op keer al zo gebleken _ geen iota weet van bepaalde begrippen.
Het wordt al helemaal te gek als je dan nog gaat opwerpen wat IT met dna zou te maken hebben
hanteren we gingen communiceren met éénduidige en juiste begrippen.
Tot op de dag van vandaag
dat ZINVOL l
[/quote]

Microwezen zei ook dat ik moest bijscholen voor die genetic markers. Ik kwam een week later terug en vatte het hem samen en het was juist.
Ik heb geschoolde mensen rondom mij met onderscheidingen, geen zorgen. Als ik iets snap kan ik dat vragen
Ik ben evenals niet verlegen met professors te mailen.

Gij zijt hardleers, pagina's er rondomheen praten. En nog altijd geen bron.
Peche is offline   Met citaat antwoorden