Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 18:08   #59
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Marine belooft alvast dit:

"Incontournable in de politiek van het FN is het thema migratie, en dan vooral de beperking ervan. Een van de eerste maatregelen die Marine Le Pen belooft te ondernemen als ze president wordt, is een moratorium op migratie.

Daarnaast wil president Le Pen de gezinshereniging afschaffen, de regularisering van mensen zonder geldige papieren onmogelijk maken en een einde maken aan het Frans-worden dankzij een huwelijk. In het algemeen zou het asielrecht met Marine Le Pen in het Elysée een stuk strenger worden en Frankrijk zou ook uit de Schengenzone stappen om de eigen grenzen te bewaken."

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2957693


Da's toch al 'n begin van iets waar al 20 jaar geleden werk van had kunnen/moeten gemaakt zijn.
Asielzoekers en illegalen bashen dus, mag ik me de vraag stellen of ze die al dan niet een kopje kleiner zullen maken indien ze tegenstribbelen bvb.... ? Ah ja, en dan zou men niet mogen beweren dat het FN nazi-praktijken in het vaandel draagt, het zal niet zeker... Either way, ik vertrouw dat mens voor geen haar en hoop uit de grond van m'n hart dat zij het niet wordt.

Laatst gewijzigd door bembem : 21 april 2017 om 18:09.
bembem is offline