Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2017, 16:17   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Om wat te bereiken? Voor mij is dit een fait divers, dat gauw zal overwaaien. De presentatrice heeft ook een verklaring gegeven.
Een moslim verbetert nl. zichzelf ipv andere moslims continu aan de schandpaal te nagelen. Een hoofddoek dragen en geen alcohol drinken, bij uitbreiding godsdienst wetten volgen, doet men hoofdzakelijk voor God en zichzelf, toch niet voor andere mensen. Ok, soms wel voor de echtgenoot, familie, het hele land, enz maar dat hoort er bij.

In moslimlanden komen vrouwen trouwens heel vaak zonder hoofddoek op tv. In mijn familie draagt niet iedere vrouw een hoofddoek. En dan? Dat moeten zij, hun ouders, echtgenoten,... weten.
Verkeerd antwoord.
Je zou moeten zeggen: "Wat een schande. Ze moet dringend van een hoog gebouw gesmeten worden, met haar kop naar beneden."
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden