Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2004, 11:16   #3
ray
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray
...dat het vlaams blok terrein wint doet mij walgen. Ik ben zeker niet de enige natuurlijk. Ik heb al veel gehoord dat mensen vooral stemmen op het blok als proteststem, maar ook (wat nog het meest in de hoofden speelt vd gemiddelde VB-kiezer) vanwege hun standpunt tov migranten.

...Ook al ben ik links, toch vind ik ook wel dat allochtonen zich hier eerst moeten integreren door op z'n minst de taal te leren, en als ze hier de onnozelaar komen uithangen, mogen ze v mij part daar een serieuze sanctie op kleven. .
Met andere woorden: u walgt van zichzelf! Aangezien je eigenlijk dezelfde mening van het Vlaams Blok toegedaan bent.
waarom zou ik van mijn eigen walgen? Ik ben totaal geen VB stemmer, en ik heb ook nooit gezegd dat ik walg van de VB-kiezers. Bijna alle vlamingen vinden dat het normaal is dat allochtonen NL moeten kunnen als ze hier komen wonen, zijn daarom alle vlamingen vb voorstanders/kiezers? Het is toch normaal dat er van de zovele standpunten toch wel hier en daar eentje gaat zijn waarmee ge het eens gaat zijn, ook al sta je niet achter die partij?

nogmaals iemand dat denkt dat het VB enkel en alleen staat voor mijn bovenstaande mening. Nee hoor, de VB kopstukken bestaan uit fascisten, maar dat weet je natuurlijk niet, of wil je niet weten. De ideologie van de fascsisten zal u wellicht wel gekend zijn (hoop ik?)
ray is offline