Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2005, 14:15   #19
Yossarian
Parlementslid
 
Yossarian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 1.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
1:Rookgordijn? Geen enkel gordijn denk ik, iedereen weet wat het VB hun standpunten zijn, daar wijken ze niet van af door een procesje hier of daar. Als je van je standpunten die juist zijn afwijkt ben je een zwakkeling! Ze even proberen wat zachter uit te drukken lukt misschien, maar je blijft wat/wie je bent!

2:Kom eens buiten.

3: EIGEN VOLK EERST is NORMAAL! Als jij een gezin hebt, en je hebt 100 euro, je familie heeft het nodig maar er komen vreemde mensen aankloppen. Jij zou natuurlijk je geld weggeven met de kans dat je eigen familie sterft van de honger... IK NIET!

4oet u maar, dan nog blijven ze verder doen, veel sympathisanten zijn bereid mee te betalen om ons gedachtengoed overeind te houden. Ikzelf ook! Zij zeggen wat veel mensen denken, en hoe langer hoe meer mensen komen er vooruit dat zij hetzelfde denken.

Wij worden nog steeds bekeken als uitschot terwijl er ondertussen al meer dan een miljoen mensen hun stem geven aan het VB. Op mijn werk kan ik zelfs niet openlijk spreken over de partij. (Ik zou zeer graag opkomen bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen, maar dan kan het zijn dat ik buiten lig!!!!!!!) Wie zijn hier dan de onverdraagzamen? 25%, de grootste partij, allemaal niet genoeg om aan te tonen dat niet wij de marginalen zijn... Op naar de 30!!! Ik hou van zwarte, excuseer, pikzwarte zondagen! Ik zal in oktober volgend jaar nog eens aan u en al die andere wankers denken! Vlaanderen wordt EINDELIJK rechtser en rechtser! Het linkse gezwam werkt niet meer, groen! heeft reeds kletsen gekregen, SPA is volop aan het volgen.

Als ze zo verder doen kunnen ze over enkele jaren een kartel VLD-SPA-GROEN! maken om hopelijk toch nog de kiesdrempel te halen.

Alles wat nu te veel naar links aan het trekken is wordt afgestraft (Zoals de VLD). Wees blij dat er een alternatief is, net zoals een groot deel medeburgers.
1: Waarom komt het VB dan niet voor haar fascistische gedachtengoed uit? Waarom blijft zij zich beroepen op 'de democratie' terwijl het eigenlijk voorstander is van een autoritair bestuur? Waarom wordt er geïnsinueerd dat het 70-puntenplan is opgeborgen, terwijl het gewoon ter uitvoering klaar ligt (the horror!)?

2: De meeste moslims die ik ken zijn ook gematigd. Kom eens buiten.

3: De werkelijkheid is anders. Het gezin in kwestie is stinkend rijk, mede dankzij het slavenwerk van verre vreemdelingen. Een van hen komt vragen of hij voor een schamel loon het gras mag afrijden en zijn tentje opslaan op de oprit. Een bende crypto-nazi's misbruikt dat door de natuurlijke 'angst voor het vreemde' te exploiteren.

4: tja. PDW en consoorten danken de hemel elke dag voor partijslaafjes zoals u.
Yossarian is offline