Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2019, 19:24   #1403
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dus is de eerste taak van de staat om zijn machtspositie te behouden, het onderdrukte volk te overtuigen dat hij nodig en goed is. Vandaar dat gij denkt dat het "een goede huisvader" zou moeten zijn. Omdat de staat wil dat jij dat denkt, en dat jij dus zelfs zijn verdediging zou opnemen als anderen, die het door hebben, daar niet meer in geloven.
God, als ik dat zo lees dan weet ik ook wat er aan de hand is met verschillende leden op het juridisch forum. Volgens JURECA, de eigenaars van de website, zou er uit verschillende hoeken gevraagd geweest zijn om mijn account te sluiten.
Er zijn geen namen genoemd, alleen zouden die mensen klagen over de 'overlast' die ik met mijn draden zou veroorzaken. Men zou verwachten, het is een openbaar forum en de mensen die de draden volgen doen dat uit eigen beweging. De 'overlast' kan dus enkel gaan over netelige informatie die de positie en werkwijzen van onze fiscus toch wel in een bedenkelijk daglicht stellen. Waarom een openbaar juridisch forum zich plooit naar een wens om dit verhaal uit de openbaarheid te houden is nu wel de vraag.
Moet je weten dat de enkele klacht die ik van JURECA zelf mocht ontvangen ging over het publiceren van een verslag opgesteld na ons eerste bezoek aan de gerechtelijke politie van Mechelen (24-04-2013). Men vroeg me om de naam van de inspecteur en het algemeen nummer van de gerechtelijke politie te verwijderen. Ik had daar geen probleem mee en vroeg hoe ik te werk moest gaan. ..... Geen antwoord ....

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 5 juni 2019 om 19:27.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden