Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2019, 09:36   #1416
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Nu ben ik niet mee, IK heb die hele rotzooi zo'n 10 jaar geleden niet gecreëerd. Nochtans kon bij aanvang het probleem heel gemakkelijk opgelost worden. Fiscus Ciney 2009 - na uitwisselen van info tussen Brussel en Ciney: Oei, we hebben blijkbaar vergist van zaakvoerder, dit zouden we moeten corrigeren.
Maar wat doet Belgium finest? Och, dienen Daelemans zal toch ook in meer of mindere mate betrokken zijn bij dat smerig zaakje, kunnen we hem op een of andere manier , zonder er het gerecht bij te betrekken, niet ruïneren? Dat is toch beter dan toe te geven dat we eigenlijk valsheid in geschrifte hebben gepleegd, toch?

Eens kijken ... wel, als we het zo en zo aanpakken, hier en daar wat onopvallende fouten, hier en daar enkele merkwaardige redeneringen...en we hebben hem en zijn gezin dik bij hun k***** . Dik in orde, onze oversten gaan fier zijn op ons.
Ik wens wat jou overkomen is niemand toe. Ik hoop in ernst dat je relativeringsvermogen en geduld niet uitgeput is.

Behoed jezelf voor emotionele rancuneuze acties. Er is geen twijfel dat je zware emotionele schade hebt geleden. Je verhaal halen bij het recht om deze geleden schade te laten compenseren is echter een juridische procedure van decennia.

Vergelijkingen maken met andere juridische zaken is moeilijk. In de zaken Karel De Gucht versus BBI heeft Karel Anthonissen een blaam gekregen. Zelfs een geharde keikoppen als het Karel De Gucht - Mireille Schreurs neemt hier genoegen mee. De blaam op zich is een bewijs van het pestgedrag van de BBI. Een compensatie voor het pestgedrag dat Karel De Gucht en Mireille Schreurs ondergaan hebben zit er niet in.

De vergelijking met jouw zaak gaat echter niet op. De strijd van Karel De Gucht met zijn echtgenote is naar hun eigen zeggen vooral principieel. Het koppel is bemiddeld. Zelfs als ze heel de discussie met de BBI hadden verloren hadden ze niet moeten ingeven aan hun levensstandaard.

Stel dat je het voor elkaar krijgt dat er magistraten en/of ambtenaren in jouw zaak een blaam krijgen, is dat voor jou de strijd waard ?
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 juni 2019 om 09:40.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden