Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2020, 13:27   #1309
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Zowel uit het verleden als het heden. Dank aan Reservespeler voor dit geweldige idee. Ik begin met deze twee:

https://www.newslocker.com/nl-be/nie...askerlevering/

Luchtaven Luik weigert voortaan VTM na PR blunder van kamerlid Depoorter uit Evergem bij de levering van mondmaskers

https://twitter.com/FranckenTheo/sta...32920254988291

Theo De Kwaker die nu toch niet voor een politiestaat blijkt te zijn.

Ik kopieer even mijn post uit de "Corona-draad" van Libro:

Tot voor eind 2018 kwamen ze daar nog min of meer mee weg, maar toen ze gingen lopen was het over en uit. Bardogan is al véél te lang partijvoorzitter, Bourgeois is in niks meer de beschaafde gezond rechtse man die hij ooit was (want waarom ging hij anders akkoord met bij die soortenfractie ECR te blijven) en wat was Bardogan maar wat blij toen Peumans ermee stopte. De enige nog redelijke figuur is Wilfried Van Daele.

Hun toon voor "Marrakesh" (waar ze pas na die mindere peiling letterlijk over vielen) was ook al vrij scherp geworden, je moet je als regeringspartij gewoon niet altijd laten gelden. Peeters hing het kleine kind uit, en altijd moesten ze erop reageren. Ze wisten toch ook dat die man een flop ging worden, de CD&V heeft in Antwerpen-stad nog maar 3 zetels!

En de pre-"Marrakesh" flaters: Bracke kamervoorzitter maken (en eigenlijk gewoon die vent in het algemeen), Jan Becaus voor de senaat ten koste van iemand als Huub Broers, de SNP "losers" noemen, het kaltstellen van Vuye & Wouters. Ook geweldig was het moment toen Sander Loones even ging gelanceerd worden, maar die was zo zwak in debatten dat dat snel voorbij was.

Laten we natuurlijk deze twee latere blunders niet vergeten: 360 graden draaien over carnaval en zionist Freilich op een verkiesbare plaats zetten.

En over de perikelen in "mijn" afdeling ga ik zwijgen.
De NVA begaat niet alleen blunders. Hun voorzitter maakt zich ook schuldig aan onwettige praktijken:



Citaat:
Havenbaas Fernand Huts opent binnenkort een museum in Antwerpen. In een magazijn naast Park Spoor Noord stelt hij zijn Cobra-collectie tentoon.

Maar de verbouwing van Huts' museum strookt niet met het ruimtelijk uitvoeringsplan, de bouwcode en 'de goede ruimtelijke ordening'. De stedebouwkundige ambtenaar stelde uitgebreid gemotiveerd een negatief advies op.

Toch keurde het Antwerps college van Bart De Wever in 2017 de vergunning goed voor het private Cobra-museum, blijkt uit onderzoek van Apache.
Het is maar dat men het weet. Corrupte Bart.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2020 om 13:33.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden