Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2020, 17:33   #28
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Moet ik jou verdedigen voor jouw kemels?

Waarom zet je de switch niet op GEMIDDELD bereik?

Natuurlijk haalt men zelfs dat bereik van 999 km. Wil je enkele bronnen of YT-filmpjes?

Je schreef toch zelf dat je op het einde regeneratief uitbolde en dat negatief verbruik heb je zelf getoond op je scherm. En aangezien je switch op HUIDIG bereik stond rekent de boordcomputer dat ff voor je uit. Jij wou dat, en nu begin je te janken op mij.



Enkel het gemiddeld rijbereik moest je die gem.iddelde 95 kWh kunnen aanhouden en ALS je de switch ook op Gemiddeld rijbereik voor die ingestelde en reeds afgelegde 10 km zet, maar dat doe je NIET?

Andere autos ?

Vertrekkende van nul (dus totaal) dus met me eigen rijstijl moet ook ergens simpel af te lezen zijn. Heb ik al dikwijls gezien, zelfs over 400.000 km.
(Je bedoelt dus niet het nominaal rijbereik links naast de batterij-icon)

Je kunt zelfs kiezen voor de gemiddelde berekening van de laatste 10km, 30 km en 50 km amai wat wil je meer?

En als je nog niet content bent gebruik je TRIPPLANNER dat zou nog nauwkeuriger info geven, want ook reliëf en temperatuur/laadsnelheid enz...

natuurlijk ligt het aan de anderen nooit aan de domheid van de gebruiker, lol.


Wie weet is dat al geregeld met de laatste OTA?


Wat ken jij van energieslurpers?


Wat een gejank.

Blijf toch bij je Mercedes, please. Daar heb je alvast OTA updates gratis die alles beter maken.


Straffe kerel gij, dus een Tesla heeft hetzelfde rijbereik bij ideale 20° bewolking of snachts (geen verwarming of airco) dan ergens in putje winter bij sneeuw en ijs?

"Uw rijbereik" geldt dan ook voor de kustgebieden en dan ook voor de Alpen?

Al eens überhaupt afgevraagd waarom er eigenlijk EPA-testen bestaan?
Een Tesla in Florida of Alaska?
je bent er mee aan het spelen hé zoals jij dat zegt

tis toch niet moeilijk: bij elk automerk zie je bvb op uw huidige tankbeurt gerekend hoeveel afstand je nog kan afleggen.

bij tesla zie ik dan een getal blijkbaar ifv volle batterij, mijn rijbereik als ik een volle batterij heb, en niet rekening houdend met wat ik nog heb van ladin
brother paul is offline   Met citaat antwoorden