Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2019, 17:42   #18603
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nochtans, uw 'laatste nucleaire wetenschapper' geloofde wel degelijk dat de story van de abduction van Betty en Barney Hill stoelde op waarheid. Hij schreef er zelfs een boek over samen met een andere auteur.

Maar het is waar, ieder nucleaire wetenschapper zou in principe een discussie kunnen aangaan met Lazar. Om uit te vissen in hoeverre Bob Lazar een man is van de wetenschap. Alleen, Stanton Friedman was gepokkeld en gemazeld in gans de ufo problematiek. En dit al decennialang.



U zou het eens moeten lezen dat boek. Maar ik maak me geen illusies. Debunkers als anti-intellectuele protagonisten lezen dit soort boeken niet.
goed dat ge het er even bijvermeld
Tot zover die vermeende grote groep wetenschappers die de zaak zo au serieus nemen nu de disclosure nakende is

Neen dank je
(btw ik merk dat de lijkenpikkerij al behoorlijk van start is gegaan )

Hoe goed hij ook nog mocht zijn in zijn vakgebied hoe zeer hij er een potje van gemaakt heeft in zijn rol van 'ufoloog' omdat hij met de presumptie vertrok dat ze bestonden en hier al lang waren

Uitspraken als : "Aliens are HERE on Earth and will TAKE OVER" spreken boekdelen.

Men kan de man dankbaar zijn voor het openbreken en aan de kaak stellen van menig bedrieger maar langs de andere kant bleek ie erg naïef bepaalde zaken hardnekkig te blijven geloven.
Niet echt de wetenschappelijke aanpak lijkt me

en deze koptitel spreekt ook voor zich :"UFO researcher Stanton Friedman dies after half-century effort to prove alien life"
praha is offline   Met citaat antwoorden