Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2007, 11:00   #8
Mac Don
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 januari 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
De keuze tussen monarchie of republiek is een onbelangrijk akkefietje dat we maar aan politici moeten overlaten?
Lees je altijd zo selectief waardoor je de rode draad van de post mist?

Het gaat over tijdverspilling om het wegnemen van portretjes. Gemeentepolitiek heeft trouwens niks te zeggen over monarchie of republiek, dus waarom neem je dan daarmee een loopje? Daar gaat het dus niet om!

Ik vind zo'n symbooldossiers een duidelijk teken dat politici meer met hun eigen wereldje bezig zijn ipv de dagdagelijkse belangrijke zaken van de gewone man. Of dat portret daar nu hangt of niet, het heeft totaal geen effect op mijn loon, woning, scholing, milieu, veiligheid,...
Tis gewoon muggenzifterij en egostrelerij door het behalen van een 'grote overwinning' met iets dat mij en vele anderen geen reet vooruit helpt in het dagelijks leven.
Het spijt en het nijdt mij helemaal niet wat er met dat portret gebeurt, wel dat de politici hieraan kostbare tijd verliezen, enkel om zichzelf een overwinningsgevoeletje te geven.

En dan wordt er vaak gedebatteerd waarom meer en meer mensen zich niet interesseren in politiek...

Laatst gewijzigd door Mac Don : 2 maart 2007 om 11:01.
Mac Don is offline