Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2012, 10:34   #3
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Hoera! Victory!



Neen, dat is maar logisch ook. De uitspraak verbaast me allerminst.
Ik heb altijd in het anti-kamp gezeten, anti-Chokri en pukkelpop organisatie weliswaar.

Het andere kamp wat toen zowat 99% van de forumbevolking uitmaakte en sommige forummers zelfs van dit forum heeft verjaagd door zijn hevigheid, hardnekkigheid en standvastigheid, waarbij men geen enkel argument schroomde om maar een reden te vinden waarom je zogenaamd Pukkelpop/Chokri het Heilig-verklaarde slachtoffer op zo'n schandalige wijze moest "aanvallen"... bv een geheime agenda, racisme, ...

Dat kamp is echter uitgeblonken in afwezigheid en oorverdovende stilte, toen zelfs in de mainstream media meer en meer boven water kwam hoe het er achter de Pukkelpop schermen en al dat geslachtoffer echt aan toe ging, met name in de portefeuille van organisator Chokri.
Inmiddels deed de man nog enkele uitspraken die hem zeker niet populair maakten.

Ik hoop dat ook de mensen die hebben overeengestemd met de zeer makabere schadevergoeding in de vorm van bonnen voor de volgende drie edities ook hun geld terugbetaald krijgen. En de slachtoffers een fikse schadevergoeding.
Of het geld dat pukkelpop zou hebben opgehaald via hun opgericht "slachtofferfonds" en de terug gestarte verkoop van gadgets waarbij een %je hieraan gestart zou worden, al bij de slachtoffers is beland is voorlopig ook nog koffiedik kijken.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden