Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2017, 18:19   #27
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Jou is het niet ontgaan en Vlad waarschijnlijk ook niet. Maar op de essentie wordt hier natuurlijk niet op ingegaan;

http://www.gva.be/cnt/dmf20170526_02...een-punt-maken
Mij was het wel ontgaan. Ik had het eerste artikel niet gelezen en het tweede maar half. Ik vind gewoon dat zowel de collage van de ex-nva-jongerenvoorzitter als die van kifkif moeten kunnen. Als ge en plein public voor uw mening uitkomt dan moet ge er ook tegen kunnen dat anderen die het totaal niet met u eens zijn, de draak met u steken. Dan valt er nog het verschil te maken tussen wansmakelijk of laster en eerroof. Het eerste moet mogen en zegt dikwijls meer over de maker dan over zijn onderwerp. Het tweede wordt door de wet verboden. Zo simpel als dat is het.

In dit geval vind ik dat Francken serieus overdrijft. De collage was met voorbedachte rade en bijhorende tekst ineen gestoken en ging niet over hem maar over het maken van zulke collages. Ik ben het ook niet eens met kifkif dat een puur emotioneel argument aanreikt dat in feite evenveel met de zaak te maken heeft als Francken met de collage.

Ik blijf dus bij mijn mening : zulke collages moeten kunnen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline