Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2003, 15:11   #29
DNB
Schepen
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Berichten: 474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Dnb en anderen,jullie kunnen wel denken alsof het blok een sekte is en ik gehersenspoeld ben.
Natuurlijk ben jij niet gehersenspoeld! Ik heb het over al die anderen van het Blok.
Citaat:
Maar dat is uiteraard(wederom) een onjuiste bewering.
Die clash komt eraan daar ben ik ENORM zeker van en velen met mij.
thinking: toch gebrainwashed? 8) ! Ofwel bezit je gewoon paranormale krachten, maar dan heb ik niks gezegd. Dat velen het met je vinden, dat zegt nog niks he, dat is juist de definitie, of beter, het resultaat van demagogie! En als het echt zo was dat "velen", in de zin van "een meerderheid", geloven in de clash, die nabij is, dan denk ik dat iets meer dan 1/6 Vlamingen op het Blok stemden... 84% kiest namelijk voor een partij die niet zo doemdenkt...
Citaat:
Natuurlijk zijn er mensen met oogkleppen en hopen toch maar dat het nonsens zijn.
Maar jij hebt een glazen bol... Bel vanavond naar de VRT, of nee, pak maar VTM, en je wordt gegarandeerd uitgenodigd!
Citaat:
Maar is het niet,wat er nu allemaal aan het gebeuren is:rellen ,intigratie problemen ,ael...
Zijn serieuze problemen die niet vlug zullen oplossen en al evenmin van zijn eigen.
Laat staan door altijd maar eieren onder hun kont te leggen,daar werk je dingen alleen maar in de (open) hand.
Nooit gemerkt dat je in een groep waar één stout kindje zit, je veel meer bereikt door eens naar dat kindje te luisteren, en dan daarop te reageren, in een constructief gesprek? Ik wel hoor: de jongen die altijd in de hoek werd gezet, straf kreeg veranderde nooit! Van in 't eerste leerjaar, tot in 't zesde bij juffrouw Tineke, waar ik nu zit , is het altijd dezelfde die voor problemen zorgt, net omdat hij altijd gewoon in de hoek moet staan en straf krijgt. In de andere klas werkt de juffrouw met rode en groene kaarten, die de kinderen zelf mogen uitdelen en waar elke week eerst eens wordt gepraat over de groepssfeer en de problemen. En daar zien we dat niemand zich uitgesloten voelt, en er wel problemen zijn, maar dat die niet altijd van dezelfde persoon komen. Met andere woorden: als je het constructief aanpakt, ruim je de structurele problemen uit de weg, en blijven de "conjuncturele" over.
Citaat:
Eigen volk eerst (zou) een normaal iets moeten zijn bij een mens ,en niet het ego alleen dat telt.
"Eigen volk eerst" is niet meer dan groepsegoïsme, omdat je alleen sowieso niet kunt strijden en het in groep beter kunt aanpakken enerzijds en omdat velen dan zelf de parasiet kunnen spelen van het systeem! Bij het Blok zijn er gewoon veel jaloers dat zij niet NOG MEER de parasiet mogen spelen, dat zij de sociale zekerheid moeten delen!
Citaat:
De moslims hebben dat al zeer goed door ,nu wij nog.
Want voor het te laat is ,als het al niet te laat is zelfs:open je ogen en zie de realiteit onder ogen.
Wereldvrede een mooi ding maar een complete utopie net zoals die multicul.
Je zal me niet willen maar op den duur wel moeten gelijk geven :de clash is onvermijdelijk.
En anders zal het voor de deur staan en ben je niet voorbereid.
__________________
Vrij ben ik geboren
Solidair wil ik leven
Gelijk zal ik sterven
DNB is offline   Met citaat antwoorden