Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2003, 19:26   #38
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Inderdaad het stoort me enorm dat hier alles kan en mag zonder het aan de autochtone bevolking te vragen.
Waarom zou ik het eens zijn met elke vreemde godsdienst , vreemde cultuur en persoon die vreemd is die hun ding hier komen doen ,zodat het een bont allegaartje wordt waar alleen maar zever van kan komen.
Geef ze een vinger en dan pakken ze je helemaal.
En zelfs dat is nog niet genoeg.
Het verschil zit hem erin dat het op den duur geen thuis meer is maar een multicul,en daar ben ik finaal tegen.
Wees gerust ik probeer bij zoveel mogelijk weg te blijven dat me vreemd is en aandoet.(toch hetgene waar ik totaal niet mee omkan:de moslimgemeenschap)
Niet zo moeilijk zeg je ,neen dat kun je op het nieuws horen ,in de krant lezen ,en zelf meemaken.
Maar tja het zal steeds maar de fout van de vlaming zijn zeker,we zijn niet gastvrij genoeg.
Grote getallen superstaaf ,ik zal het eens de juiste cijfers opzoeken en dan post ik het evenals al wat vreemd is in totaal europa
Je zal rare oogjes trekken..
En niet met spek schieten zeg je, er zijn er hier anders wel die met hele varkens schieten!
Waarom denk jij in hemelsnaam dat ik het me aantrekt wie wat voor kleur iemand heeft?!
Kan me geen bal schelen al is iemand purper met rode ballen.
Anders bleef ik hier onder de kerktoren en ging ik niet op reis naar het buitenland.
Ik zeg totaal niet dat profitariaat tot één groep hoort.
Meesteres of niet superstaaf je kan zaniken tot sint-juttemis ik verander mijn gedacht nooit net als jij het jouwe nooit zal veranderen.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden