Los bericht bekijken
Oud 27 december 2011, 19:42   #42
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
IK ben GEEN BELGICIST, hooguit een rattachist....en ik heb steeds meer 't schijt aan de boertige manier waarop Vlamingen zich hier in Wallonië komen 'ontspannen'....wat een bende onbeschofte debielen, net Hollanders
Belgicist en leugenaar:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Ge hebt gelijk, maar het gaat hier om psychologische oorlogsvoering : hoe meer dat wij 'belgicisten' op Bart kakken, hoe feller de Vlaemsche Kerels hier op dit forum ervan overtuigd zijn dat 'wij' in onze broek kakken...en des te zekerder zijn ze van hun toekomstige overwinning....en des te harder vallen ze op hun smoel als ze zien dat het hier (weeral) om de zoveelste zakkewasser gaat die net niks zal verwezelijken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Ik heb dat die vervuilde corridor tussen Engeland en Duitsland al lang gelaten voor wat het is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
U bent duidelijk een Limburger. Wel ik ben dat ook, maar woon reeds jaren in Wallonië en ik beken dat ik een echte Francofiel ben (geworden)...zelfs mijn levensgezellin is een Française, dus dat kan tellen. En juist door steeds Frans te spreken ben ik gaan beseffen dat deze taal en 'les idées et valeurs de la république Française' een voorbeeld zijn voor de ganse wereld...een 'lichtbaken' als het ware, vandaar ook de nickname...

En als ik regelmatig terugkeer naar Vlaanderen en Limburg in het bijzonder, besef ik pas wat een provinciaal nest dat was/is en waarschijnlijk ook altijd zal blijven
We waren beter bij Liège gebleven i.p.v. ons met arrogante Antwerpenaren of onverstaanbare West-Vlamingen te identificeren....Paysans
__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden