Los bericht bekijken
Oud 25 april 2022, 11:41   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:

Kan Oekrainse leger hele Donbass terug veroveren??

Betoog, analyse:


1) VRAAG: Kan het Oekrainse LEGER met bv 100.000 vrijwilligers erbij, die zwaar bewapend zijn, via massief offensief en grondtroepen de hele Donbass terug veroveren, oa ook de Donesk, Mariopol, en rest, hele Russische leger PAN in hakken via harde guerilla en met de Javelin raketten uit USA en de Turkse aanvals drones. Er komen nu de Leopard 1 Tanks uit Duitsland bij hoorde ik, met Amerikaanse experts die deze aanval logistiek kunnen organiseren.

2)Nu is het moreel van de Russische padvindertjes gebroken denk ik, hun trots is gezonken Moskwa cruiser, dus nu moet Oekraine dit uitbuiten, oorlog is het moreel breken. Ik geloof dat Oekrainse Militairen de Donbass wel terug kunnen pakken binnen 3 maanden tijd, en het zal een bloedbad moeten worden.


3) Oorlogen en genocides zijn natuurlijke processen in dichtbevolkte regio's, wijken en steden denk ik, Moeder Natuur heeft ijzeren natuur wetten gemaakt en wij mensen staat niet erboven. Dus een beetje oorlog en hongersnood is juist goed in alle dicht bevolkte gebieden wereldwijd, zaak uitdunnen, virusjes, dodelijke schimmels, vleesetende microben, ijverende serie moordenaars, ja dit is hoe Moeder Natuur de overbevolking zelf wil oplossen denk ik vaak. Wij hebben GEEN VRIJE WIL denk ik. Onze wil kan extern bepaald worden en aangestuurd worden door Satanische krachten en in Suriname noemt men dit Winti krijgen, begeestering he. Poetin heeft een Nazi Winti nu in zijn witte bottom homo reet.


4) Dus punt v discussie: Zou Oekrainse boeren leger de hele Donbass binnen 3 maanden terug kunnen veroveren en alle Russen dus pan inhakken, evt met eigen gevechtsvliegtuigen uit Duitsland, Frankrijk, USA?? Aanvoer routes vanuit grensgebieden naar Donbass liggen nu toch open en zijn in handen van Oekrainse leger?? Duitse, Poolse, Franse en Amerikaanse leger divisies kunnen nu in Oekrainse leger uniformen binnen marcheren om het tegen offensief kracht bij te zetten. Die Russen hebben flinke afstraffing nodig. het is Derde Wereldoorlog.


5) Adolf Hitler viel toch Rusland aan met leger van ruim 250.000 man?? Nu kan Duitse leger makkelijk opnieuw aanvallen met 1 miljoen man, en ook overzee om Rusland definitief pan in te hakken. Duitsland heeft nu 70 miljoen inwoners dus offensieve legermacht van 1 miljoen Arisch Duitse Soldaten bouwen kan nu makkelijker.
Ik vind je betoog/analyse of wat het ook is, van echt minderwaardig alooi.

Maar om op je vraag te antwoorden: al die regio's kunnen maar terug gewonnen worden als intern Rusland, intern Moskou, er iets deftigs gebeurd om Putin om het hoekje te helpen, nadat gans Rusland voldoende verarmd is dat ze geen nagel, en ook geen kogel, meer hebben om aan hun gat te krabben.

Nog meer: vanaf dat ogenblik zal het er op aankomen om Rusland te helpen bij een wederopbouw. Vanaf dat ogenblik mogen ze niet gefrustreerd en verweesd achter blijven, wegens voedingsbodem voor wraak.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden