Los bericht bekijken
Oud 25 april 2022, 14:44   #45
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Talking 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat niet alleen ,volgens een Russische generaal gaat het om een bevrijdingsactie van de Russische minderheden in die gebieden ...

Ze gaan dus niet stoppen aan de grens met Moldavië hé ,aangezien daar in transnistrië ook Russische minderheden wonen...
ok ok dit wilde ik weten, dus die Russen gaan doormarcheren, om alle etnische Russen te BEVRIJDEN als excuus, helft Oekraine zal dus ingepikt worden.

Hopeloos, 4 miljoen OEkrainers al weggevlucht, dus mijn analyse was correct. Uitputtingsslag en Rusland wil hele gebied ontvolken, VRIJ Van Oekrainers, om het 95 % RASzuiver Russisch te maken met bloedig geweld en massa verkrachtingen. Echte GENOCIDE is dit nu geworden.


Wie zal het Leger van Oekraine nu van zware offensieve wapens voorzien??

HEle Donbass terug veroveren kan alleen met ZWARE Infanterie wapens, aanvals vliegtuigen, bommenwerpers, zwaar geschut, tenminste 500 Leopard tanks,

Nee dat krijgen ze nooit en te nimmer, Rusland zal elk militair transport Konvooi ter plekke vernietigen en wapen depots worden nu al totaal opgeblazen.


Shit voel mij toch zo nietig, machteloos, mislukt, impotent, klein, WIJ EU burgers zijn NULkommanul waard en vervangbaar dus feitelijk overbodig.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden