Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2017, 03:45   #2179
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Jij en enkele anderen hier hebben de laatste pagina’s niks anders gedaan, dan te pogen het FN/Le Pen te linken aan de holocaust en het heilige getal 6 miljoen.
Ook het feit dat hier al verschillende keren gevraagd is voor onweerlegbare bewijzen, van wat voor dé crime scene van de 20-ste eeuw moet doorgaan, is tot nog toe onbeantwoord gebleven.
Blijkbaar ligt dat laatste precies wat moeilijk voor onze politiek-correcten... Strange, no ?


Nu, degenen die de moeite willen nemen om eens 5 minuutjes van hun leven te besteden aan échte geschiedenis, nodig ik uit om de link in m’n onderschrift eens aan te klikken en de pagina’s 14 tot 22 eens door te lezen.
Uiteraard vergt dat wel wat intellectuele moed, om gedocumenteerde zaken en feiten over WO-2 te willen lezen én te aanvaarden, iets meer dan halsstarrig in de Grote Leugen te blijven geloven en/of na te papegaaien en gratuit met ‘verontwaardigde’ laster en bagger te blijven rondstrooien, tegen degenen met een andere mening daarover.

Bon. Wie dúrft de uitdaging aan ?
Panda ? Zjaak ? Gipsy ? Dalibor ? dpg ? Jay-P ? Ja_an ? Iemand ?
Komaan meisjes, weerleg die inhoud nu eens met aantoonbare bewijzen en toon me aan dat het allemaal leugens zijn, dan beloof ik dat ik het nooit meer zal doen.
Straffer nog, dan vraag ik zelf aan de moderatie om m’n account te wissen, inbegrepen al m’n posts, dan zijn jullie gelijk van me af, that’s a promise. Deal ?
Kan je me de link zenden?
De uitgebreide epistels van jou nodigen doorgaans niet uit tot alle bomen in 't bos individueel te bestuderen. (Da's een hint).
Zendt maar een PM poste restante.
't Systeem dankt U, ...als het werkt.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden