Los bericht bekijken
Oud 1 december 2017, 11:03   #416
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Klacht Tegen EAT

Klacht tegen EAT
Van: paul van der es
Verzonden: vrijdag 1 december 2017 10:47
Aan: 'info@***.be'
CC: 'info@***.be';
Onderwerp: FW: klacht tegen uw lid.

Onderwerp: FW: klacht tegen uw lid.

Mijne Heren ,

Kan U bemiddelen in deze zaak
Het is uiterst dringend ,de ontbinding is geweigerd op grond van de staat van activa en passiva welke vol fouten zat.
De notaris wou korrect de akte niet verleiden (gelegimiteerde ambtsweigering)
Wij hebben ondertussen beslag gehad en moeten nu in tegenbeslag omdat we niet in ontbinding zijn.




Van: paul van der es
Verzonden: vrijdag 1 december 2017 1:33
Aan: ****
CC: 'info@****.be';


Beste,

Gaat U ons een correcte staat van activa en passiva bezorgen voor 6 december of moeten wij U dagvaarden in kortgeding tot afgifte hiervan ?
La Campania is lid van mijn beroepsvereniging,vandaar mijn hoedanigheid.
Indien de correcte staat van activa en passiva niet in ons bezit is op woensdag 6 december dagvaarden wij in kortgeding met dwangsom van 1.000 euro per dag voor te late aflevering ,leggen strafklacht neer voor oplichting en valsheid in geschriften , informeren uw beroepsvereniging en dagvaarden U voor de tuchtcommissie.
Het is een schande wat U gepresteerd hebt voor de sommen die RITA betaald heeft ,dit is pure oplichting.

Wij houden U verantwoordelijk op grond van 1382 en 1383 BW voor alle schade die zou ontstaan ingeval la campania zou failliet gaan omdat wij niet in ontbinding konden gaan door uw valse balansen.
Al de meerschulden die ontstaan sedert de dag dat wij hadden moeten ontbinden (verplicht instellen van de samenloop) gaan wij verhalen op uw kantoor.

Als U even op het internet informeert dan weet U dat U een dodelijke tegenstander hebt.
Ik ben zeer efficiënt in het oplossen van zulke zaken en U zou niet de eerste boekhouder,advocaat en of deurwaarder zijn die ik heb laten schrappen in mijn carrière van 40 jaar.

U bent gewaarschuwd.
En als U moest refereren naar mijn strafblad en veroordeling dan kan ik U stellen dat al waarvoor ik veroordeeld ben NU wettelijk is.
Ik ben gelijk een homo ,vroeger stak men die in de bak en nu mogen ze trouwen.
.Ik was 20 jaar vooruit op iedereen.


vriendelijke groeten
STERFHUISCONSULENT VZR
Paul Van der Es
Bestuurder
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf alarmbelprocedure.pdf‎ (388,9 KB, 225x gelezen)
Bestandstype: pdf boekhouderbetalingsbewijs.pdf‎ (887,0 KB, 573x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 14 september 2021 om 08:03.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden