Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2024, 13:37   #43721
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.618
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
De Standaard heeft in 2008 een peiling gehouden onder Nederlanders die in Vlaanderen woonden. 44% was voorstander van een vereniging.

Interessant, ik ken Vlaanderen niet, ik ken Belgie ook niet goed, maar samen vormden deze drie delen toch de Lage Landen Delta eeuwen voordat de Franse Revolutie alles uitmoordde??

Een nieuwe Lage Landen Unie??? Groot Economisch voordeel denk ik en dan is het verlaten van de EU maffia stukken makkelijker. Hoeveel mensen zouden er dan in wonen, inclusief hele Benelux he, Geografisch gezien zijn het de Delta gebieden van de grote Europese rivieren dus er is een gezamenlijk zoetwater belang. Ook ivm de klimaat verandering en zeespiegel stijging, incl de aanstormende SUPERstormen vanaf medio 2040 moeten nu de krachten gebundeld worden in deze hele Lage Landen Delta. IK zal Rijkswaterstaat eea hierover moeten doorbriefen openbaar in Deel 4 ivm mijn hardere, etnische zuiveringsplan, codenaam is Expansie van project FB SS, met een Absolute 100 % Ahimsa constraint.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden